Examens gaan door – update n.a.v. persconferentie 12 januari 2021

In navolging van de persconferentie van het kabinet dinsdagavond 12 januari wordt de lockdown verlengd tot en met dinsdag 9 februari. Deze verlenging heeft geen invloed op de voortgang van onze examens. We blijven examens afnemen. We doen dit zo veilig en verantwoord mogelijk en volgen hierbij de richtlijnen vanuit de Rijksoverheid, het RIVM en de Gemeente Amersfoort op.

Coulance kandidaten
Uiteindelijk beslist u als kandidaat zelf of u in staat bent om examen te doen. Het advies van het RIVM is daarbij leidend. Dit om te voorkomen dat u een besmettingsrisico vormt voor andere mensen. Mocht u op basis hiervan het examen/de training willen uitstellen, dan is er de mogelijkheid om kosteloos te annuleren.

Houd onze berichtgeving in de gaten
We houden de berichtgeving en adviezen vanuit de overheid en het RIVM nauwlettend in de gaten. Daarbij kan het nodig zijn om onze beslissing te herzien en hiernaar handelen. Wij adviseren u om de e-mail en onze berichtgeving op de website en LinkedIn in de gaten te houden.