Samenvatting en presentaties Terugkomdag 21 november 2019

Op donderdag 21 november hielden we de jaarlijkse terugkomdag voor SVS-inspecteurs op ons hoofdkantoor in Amersfoort. Doel van deze dag is om kennis te delen en ervaringen uit te wisselen. We kijken terug op een mooie dag met interessante presentaties en workshops en waardevolle feedback van de 64 inspecteurs die op deze dag aanwezig waren.

De dag stond in het teken van drie hoofdonderwerpen:

• Ontwikkelingen in de luchtkussenbranche door Jeroen Bos van het Keurmerkinstituut
  • WAS leren in de praktijk door Marjon Seldenrath van NVWA
  • Skatevoorzieningen door Damiaan Winkelman van SkateOn B.V.

We startten de dag met een plenair deel, waarin de drie sprekers een presentatie gaven over deze onderwerpen. Na de lunch gingen we in groepjes aan de slag met workshops die meer verdieping boden op de ochtendpresentaties.

Impressie van de dag? Bekijk hier het filmpje.

• Klik hier voor de presentatie Ontwikkelingen in de luchtkussenbranche
  • Klik hier voor de presentatie WAS leren in de praktijk
  • Klik hier voor de checklist die tijdens de workshop is gemaakt

De dag werd afgesloten met een borrel, waarbij volop gelegenheid was om ervaringen met elkaar en medewerkers van SVS uit te wisselen.

Graag kondigen we alvast aan dat de terugkomdag dit jaar gepland is op dinsdag 17 november 2020. Noteer deze datum alvast in uw agenda. Met alle feedback die we hebben gekregen, hopen we dit jaar een nog beter programma te kunnen samenstellen. Nadere informatie en een uitnodiging volgen later.